pátek 11. ledna 2013

Čtyři blogy a jeden pohřeb

Je pátek, jedenáctého ledna 2013. Nuda se pomalu začíná rozlézat do všech koutů našeho vinohradského bytu. V televizi kulový, knihy se samy číst neumí a mne zmáhá lenost. S podivnou malátností sleduji videa českých blogerek. Když tu najednou přijde to, co mě posledních pár let popadávalo poměrně často - na to jak líná jinak jsem, a to: Založím si blog!
Dlouho, opravdu dlouho jsem se rozmýšlela nad titulkem prvního článku. Tak dlouho, no to byste nevěřili, až jsem dostala hlad! (později jsem přestala názvu prvního článku přikládat takovou důležitost a napsala, co mne zrovna napadlo, aniž by to mělo nějaký hlubší význam)
Nad šálkem kakaa a kouskem čokoládové makronky (ó ano, jak já ráda čokoládu!) přemýšlím nad svou blogovou minulostí, pokud se tomu tak dá vůbec říkat. Měla jsem všehovšudy čtyři blogy. A zase - pokud se jim tak dá vůbec říkat. Pokud se tak vůbec dá říkat něčemu, co obsahuje jeden jediný nadpis jednoho jediného úvodního článku.
Jak už jsem se zmiňovala, jsem od přírody velice, velice líný tvor. Máloco dovedu do konce. Ale přeci jen mám někdy nutkání pokořit sama sebe. A proto doufám, že tenhle blog tímto příspěvkem nekončí a že pomalu ale jistě budu v tomto úkolu pokračovat.
Těšit se můžete na recenze jak převážně kosmetických produktů, tak i různých kulturních záležitostí jako jsou koncerty, divadelní představení, výstavy, knihy. Popřemýšlím také nad outfit posty a pokud by opravdu byl nějaký větší zájem, možná videa.
Taky jsem dost na obrázky.
Takže.
Zatím vás zdraví vaše Ela, která miluje nadkolenky a nutelu! :)



3 komentáře:

  1. Tak ti přeji hodně úspěchů v blogování:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky díky, já si přeji hlavně tu výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  3. také přeji hodně štěstí a skvělých nápadů při psaní blogu :)

    OdpovědětVymazat